Nej, formentlig ikke, det skulle være en lille en så. Er ikke sikker på at bygningerne er til det heller. Det ligner at der er flere mellemstore bygninger, ikke én stor som nok ville være bedre til streetfood. Placeringen imellem de to parker er bare så godt til et samlingssted af en art men det kan godt være at bygningerne ikke er til det. Så skal man rive ned og bygge om hvilket nok har lange udsigter.
Nej, formentlig ikke, det skulle være en lille en så. Er ikke sikker på at bygningerne er til det heller. Det ligner at der er flere mellemstore bygninger, ikke én stor som nok ville være bedre til streetfood. Placeringen imellem de to parker er bare så godt til et samlingssted af en art men det kan godt være at bygningerne ikke er til det. Så skal man rive ned og bygge om hvilket nok har lange udsigter.
Jeg synes de skulle rykke noget af Uni derind for at lave et campus mere lig Århus’. Men det kommer ikke til at ske.