Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Kan godt se at 800 km er langt 😅. En ID4 er nok ikke lige til det, var det med det store eller lille batteri? Kan se det store får den op til 550 km WLTP.
Men man kan jo godt få elbiler der kan køre mere. Polestar 2 kører fx op mod 650 km WLTP. VW ID.7 kommer op til 700 km. De kan også lade meget hurtigt tænker jeg. Abetterrouteplanner kan jeg få til at foreslå en 800 km tur op i Sverige med to ladestop af 25 minutter hver, det tager så 9.5 timer i det hele.
Det er klart også nogle dyre elbiler, så forstår godt hvis det ikke er en løsning.
Bilerne findes, men når der skal være plads til 3 hunde, barnevogn og børn. Så forsvinder udvalget og prisen stikker lidt af.
Den nye Mercedes VLE ville være fin. Bare ikke til 700 000kr,
Den kræver vel egentlig stort kørekort? (vejer 3.5 ton)