President_Pyrus@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 2 months agoNadja Natalie Isaksen melder sig ud af Borgernes Partiwww.dr.dkexternal-linkmessage-square8linkfedilinkarrow-up11arrow-down10
arrow-up11arrow-down1external-linkNadja Natalie Isaksen melder sig ud af Borgernes Partiwww.dr.dkPresident_Pyrus@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 2 months agomessage-square8linkfedilink
minus-squarePresident_Pyrus@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up0·2 months agoDet tog kun Lars Boye at gå fra en folketingsgruppe på 4 til 1. Partiet er lige så meget et tosseparti, som man kunne have forventet.
minus-squarefarsinuce@feddit.dklinkfedilinkarrow-up0·2 months agoHvor mange af vores skattepenge får han i grunden i løn for at køre i sin Ellert?
Det tog kun Lars Boye at gå fra en folketingsgruppe på 4 til 1. Partiet er lige så meget et tosseparti, som man kunne have forventet.
Hvor mange af vores skattepenge får han i grunden i løn for at køre i sin Ellert?