@SorteKanin@mittoken Det samme gælder butikker. Hvor køber du dit TV? Nede hos søde Hr. Nielsen? Eller online, hvor det er billigst, men hvis der går noget galt, så er der intet svar. Hr. Nielsen ender med at lukke butikken, fordi alle er flyttet over til andre butikker med dårlig service, men lave priser.
Dårlig service er jo ikke det samme som at være ond. Jeg synes da de fleste online butikker har god service, hurtig levering og gode returmuligheder. Jeg ville da ikke handle hos nogen der ikke har det. Jeg synes ikke fysisk vs online butik er et problem i den sammenhæng.
@SorteKanin Mnjah. Jeg købte nogle film hos CDON. De var på tilbud. Én af dem var et fejlkøb, som jeg opdagede med det samme og skrev til dem. Ikke nok med at de sendte det hele alligevel, så fik jeg udelukkende automatiserede mails, og handlen gik tilbage efter to uger, hvor de ikke havde svaret på nogen af mine beskeder, og jeg ikke havde hentet min pakke fordi jeg ventede afklaring. Men de overlever fordi de er billige, og hvis man ikke har problemer, så kører alt på skinner.
@SorteKanin @mittoken Det samme gælder butikker. Hvor køber du dit TV? Nede hos søde Hr. Nielsen? Eller online, hvor det er billigst, men hvis der går noget galt, så er der intet svar. Hr. Nielsen ender med at lukke butikken, fordi alle er flyttet over til andre butikker med dårlig service, men lave priser.
Dårlig service er jo ikke det samme som at være ond. Jeg synes da de fleste online butikker har god service, hurtig levering og gode returmuligheder. Jeg ville da ikke handle hos nogen der ikke har det. Jeg synes ikke fysisk vs online butik er et problem i den sammenhæng.
@SorteKanin Mnjah. Jeg købte nogle film hos CDON. De var på tilbud. Én af dem var et fejlkøb, som jeg opdagede med det samme og skrev til dem. Ikke nok med at de sendte det hele alligevel, så fik jeg udelukkende automatiserede mails, og handlen gik tilbage efter to uger, hvor de ikke havde svaret på nogen af mine beskeder, og jeg ikke havde hentet min pakke fordi jeg ventede afklaring. Men de overlever fordi de er billige, og hvis man ikke har problemer, så kører alt på skinner.
CDON er også bare virkelig en skrammelside i dag, det er slet ikke som i starten.