Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • Underbroen@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    23 days ago

    Så i går at Marjane Satrapi, skaberen af Persepolis, er død - tilsyneladende af sorg - kun 56 år gammel. Det gør mig overraskende trist. Nu vil jeg passende bruge demokratiets dag på at genlæse hendes opgør med det totalitære.