Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Alt for ofte desværre. Jeg havde også bl.a. min relevante handicaporganisation i ryggen gennem hele forløbet, det var en kæmpe hjælp. Men det gjorde alligevel at jeg gik ned med stress en periode.