Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Fuck hvor godt :'D Elsker din fars design. Jeg kan lige se den for mig. Det er et hyggeligt indslag i køkkenet ❤️ synes også at det at han skriver Fars Dag 2026 siger meget om hvordan han havde det med at være afsted med jer ❤️ det er fanme cute.
Din søns design lyder også ret fedt! Blå og brun kan virkelig også noget sammen når det bliver gjort rigtigt. Håber de alle sammen kommer til at se konge ud på den anden side af ovnen! Synes altid mine kaos-kopper ender med at tage sig meget godt ud når de er blevet brændt. De ligner noget der er løgn når jeg er færdig med at male, men ovnen redder dem hver gang 🤣
Jeg smider billeder op når de er færdige :)