Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Kan godt forstå det kan være hårdt til tider, men hatten af for at stå op hver dag og gøre en ekstra indsats for de borgere der ikke selv har ressourcerne til det! 🙌