Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • SlicedPotato@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    16 days ago

    Erstatning får jeg sgu ikke noget af, selvom forløbet kostede mig et stressforløb og mit daværende job.

    Fred ville jeg ønske jeg kunne sige, men at have en BPA er desværre en evig kamp med kommunen pga. løbende opfølgninger/revurderinger, og de har sagt at de bare venter på Ankestyrelsens afgørelse for at påbegynde en ny opfølgning. Så jeg sidder og mentalt forbereder mig på runde to.

    Spændende at se hvad de mon finder på denne gang…

    • Nangijala@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      0
      ·
      16 days ago

      @,@ fuck mand. Håber altså at runde to også falder ud til din fordel og at det kapitel på et eller andet tidspunkt kan blive lukket for det lyder sgu hårdt at gå igennem Dx

      • SlicedPotato@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        0
        ·
        16 days ago

        Jeg har svært ved at forestille mig andet, men man ved sgu aldrig med kommunen. Der har været en del ustabilitet og udskiftning blandt mine hjælpere, hvilket var grunden til at kommunen brokkede sig, men denne gang har jeg et noget bedre udgangspunkt og et noget mere stabilt hjælperteam. Så jeg krydser fingre 🤞

        • Nangijala@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          0
          ·
          16 days ago

          Krydser også fingre! 🤞🤞🤞 godt at høre at du ikke står totalt alene med det her @,@