Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Er det rigtigt at du skrev den @dolle@feddit.dk? Jeg vil være super glad for hvis du er interesseret i at dele den igen. 😄
Ja, undskyld, jeg slettede den fordi jeg blev kontaktet af en som jeg tror var involveret i udviklingen af løsningen, og den person sendte et link til noget dokumentation som de påstod modbeviste mine påstande. Jeg var ikke interesseret i at sprede misinformation, så jeg slettede mit indlæg både her og på Reddit for at gå mere i dybden. Det viste sig at jeg kun havde taget fejl i forhold til hvor nemt det er at kopiere aldersbeviserne - muligheden for at tracke brugerne havde jeg ret i, selvom den dokumentation som personen sendte mig påstod det modsatte.
Jeg kommer til at lave en ny og mere detaljeret post snart!