Jeg er stadig meget ny i fediverset. Så: har I/man både en #lemmy konto og en #mastodon konto? Hvad er for/imod?

  • Sommerhave@venner.network
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    1 month ago

    @mittoken tænker det kunne være sjovt, at svare fra mastodon.

    Jeg bruger den ikke meget til skriv, der er der noget mere nært og hyggeligt ved Feddit. Lidt mere det lille bysamfund, hvor mastodont er mere brede vidder (vider? Der blev jeg lige i tvivl 😂)…

    Anywho jeg bruger selv to forskellige instanser.