Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • SlicedPotato@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    18 days ago

    Tak! Det var en kæmpe lettelse.

    Jeg har en BPA-ordning pga. et fysisk handicap. Kommunen prøvede at indføre nogle ret vilde restriktioner som betingelse for at jeg kunne beholde den, hvilket de ikke havde lovhjemmel til. Det var Ankestyrelsen heldigvis enige i :)

    Og glædelig kagedag! 🎂

    • Klorofyl@feddit.dkM
      link
      fedilink
      arrow-up
      0
      ·
      17 days ago

      Godt der er nogen der har overskud til at tage kampen op mod kommunerne når de forsøger at undvige for at spare penge. De kan godt være kyniske.

      • SlicedPotato@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        0
        ·
        17 days ago

        Alt for ofte desværre. Jeg havde også bl.a. min relevante handicaporganisation i ryggen gennem hele forløbet, det var en kæmpe hjælp. Men det gjorde alligevel at jeg gik ned med stress en periode.