Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • SlicedPotato@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    19 days ago

    Tak!

    Det er desværre alt for ofte at BPA-ordningerne bliver til skydeskive. Det er også derfor jeg er glad for at vores nye regering faktisk agter at undersøge at flytte handicapområdet over i regionerne.

    Jeg er glad for du fik din ret også! Sejt gået :)

    • Sommerhaven@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      0
      ·
      19 days ago

      Ja, det var også igennem min sag det gik op for mig hvor modbydelig kommunernes jurister kan være. Siden har jeg aldrig tænkt to gange over at hjælpe de borgere jeg arbejder med, fx at klage eller hurtigere hente juridisk bistand.

      Kunne godt forestille mig, at BPA også er en del af juristernes skydeskiver og sparekniv.

        • Sommerhaven@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          0
          ·
          19 days ago

          Kontrakten med kommunen er bare ansat som pædagog ved Center for social rehabilitering. 😅. Ah opgaver har over årene spændt noget bredt, jeg vil selv kalde det superheltetræner for udsatte mennesker, i gamle dage hed det bostøtte pædagog/opsøgende pædagog.

          • SlicedPotato@feddit.dk
            link
            fedilink
            arrow-up
            0
            ·
            19 days ago

            Kan godt forstå det kan være hårdt til tider, men hatten af for at stå op hver dag og gøre en ekstra indsats for de borgere der ikke selv har ressourcerne til det! 🙌